pedia-learning

ورود

گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت نام

ثبت نام
انجمن عمومی گسترش فناوری آگو

اگر اولین بار از انجمن بازدید می کنید برای دسترسی کامل به انجمن عضو شوید بعد عضویت قادر به ارسال مطلب و شرکت در بحث خواهید داشت

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکاتی برای طراحی اداری
08-14-2013, 04:38 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 08-14-2013 04:39 PM، توسط NImaGAnji.)
ارسال: #1
نکاتی برای طراحی اداری
ست اداری که برای تجارت و یا شرکت خود در نظر می گیرید بر روی مشتریان تاثیر بسزایی دارد. طراحی سربرگ باید به گونه ای باشد که مشتریان با دیدن آن تصویری که شما می خواهید از شرکت و پروژه ی شما داشته باشند در ذهن آنها نقش بندد. از اینکه استراتژی نام تجاریتان در طراحی اداری گنجانیده شده است اطمینان حاصل فرمائید، چرا که این کار موجب می شود مردم شرکت شما را بشناسند و پیغامی را که می خواهید به آنها برسانید به خوبی درک نمایند.

طرح رنگ

درطراحی اداری حتماً از رنگ ها استفاده نمائید زیرا رنگها باعث برجسته شدن کار می شود. هماهنگ نمودن رنگ هایی که در طراحی اداری استفاده می نمائید با آنهایی که درطراحی لوگوی شرکت استفاده شده است، فکر بسیار خوبی می باشد. رنگ های مکملی را برای طراحی اداری خود انتخاب نمائید که با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. به عنوان مثال اگر در طراحی لوگوی خود از رنگ های روشن استفاده کرده اید، سعی کنید در طراحی اداری خود نیز از رنگ های روشن استفاده نمائید.

کیفیت کاغذ

استفاده از کاغذ های باکیفیت در طراحی اداری باعث می شود کارتان حرفه ای تر به نظر رسد. مشتریان به راحتی تفاوت بین یک کاغذ کپی شده معمولی و کاعذ ضخیم وبراق و با کیفیت را احساس می نمایند. همین نکته ی کوچک می تواند ذهنیت مشتریان را نسبت به شرکت را تغییر دهد و تاثیر مثبتی بر روی آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس

طراحی اداری موثرباید شامل اطلاعات تماس شما نیز باشد. اطلاعات تماس از قبیل آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل، شماره فکس و هر روش ارتباطی دیگری که احساس میکنید مهم می باشد را در طراحی اداری خود بگنجانید تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.

فضای خالی

استفاده از طرحی که در آنها از فضاهای خالی نیز استفاده شده باشد باعث می شود پیغام مورد نظرتان برجسته تر جلوه نموده و به راحتی به مشتریان انتقال پیدا کند. طرح های شلوغ باعث منحرف شدن توجه مشتریان از نکات مهم موجود طرحتان از قبیل اطلاعات تماس و لوگو می شود.

عکس ها

استفاده از عکس های مناسب نیز باعث برجسته جلوه نمودن ست اداری تان می شود. این عکس ها می توانند یک عکس حرفه ای از خودتان، عکس از ساختمانی که اداره تان در آن قرار دارد و یا عکسی مرتبط با لوگو ی شرکت وپیام تجاریتان باشد. استفاده از clip art ها ایده ی خوبی نیست زیرا باعث می شود ست اداری عمومی به نظر رسد. در صورتی که شما باید کاری کنید که ست اداری تان بسیار خاص باشد و معرف خوبی برای شرکت باشد.

نوع فونت

از نکات بسیار مهمی که باید در طراحی اداری در نظر گرفته شود، انتخاب نوع و رنگ فونتی است که باعث خوانایی ست اداری می شود. متن ها باید در فرمتی پرینت گرفته شوند که خوانا باشند. سعی کنید در طرح اداری بیشتر از دو نوع فونت استفاده نکنید زیرا این کار موجب کم شدن میزان هماهنگی و خوانایی طرح می شود.

www.nimaganji.ir
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان


Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 4.1
Powered by MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Theme designed by Marvel (Sidebar created by Yaldaram - Yaldaram.com)
Theme Translation by Mt Edition