اشتباهات رایج در تنظیم تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی سایت و سئو - نسخهی قابل چاپ +- انجمن عمومی گسترش فناوری آگو (http://forums.ago.ir) +-- انجمن: انجمن های عمومی گسترش فناوری آگو (/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: SEO (/forumdisplay.php?fid=19) +--- موضوع: اشتباهات رایج در تنظیم تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی سایت و سئو (/showthread.php?tid=2159) |
اشتباهات رایج در تنظیم تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی سایت و سئو - agotd - 10-06-2013 08:36 PM رایجترین اشتباهات در تنظیم تگ تایتل یا همان عنوان صفحه در بهینه سازی سایت و سئو کدامند؟ - نام سایت در تگ تایتل: قرار دادن نام دامین در تگ عنوان صفحه - عنوان طولانی: تعیین عنوان طولانی تر از 70 کاراکتر یا حرف جهت عنوان صفحه - عنوان خیلی کوتاه: گرچه عنوان کوتاه می تواند جذاب و زیبا باشد، ولی چرا نباید از بهترین مکان برای معرفی صفحه خود به مردم و موتورهای جستجوی بهترین استفاده را نبریم. - صفحه اصلی در تایتل: قرار دادن کلماتی همچون صفحه اصلی، خانه یا صفحه نخست در تایتل صفحات وب - عدم استفاده از کلمات کلیدی: هدف عنوان صفحه اینه که به جسجوگران بگه که این صفحه در مورد چیه. پس عدم استفاده از کلمات کلیدی یک اشتباه بزرگ است. - فقط استفاده از نام تجاری یا برندی خاص: چرا که بهترین عنوان می تونه به معرفی محصولات یا خدماتی که در صفحه مورد نظر ارائه می شن هم بپردازه! - نادیده گرفته اولین کلمات: تحقیقات ثابت کرده که جستجوگران و کاربران موتورهای جستجوی وب زمان بسیار کمی رو برای خواندن قرار می دن و توجه به چند کلمه اول بسیار بیشتر از بقیه است. - عدم درج مکان در صورت مهم بودن: در صورتی که فعالیت شما مثلا به یک شهر اختصاص داره چرا اون رو در عنوان صفحه استفاده نکنیم. - استفاده زیاد از کلمات کلیدی: به نحوی که برای کاربران به شکل یک اسپمر جلوه کنه! و امکان کلیک روی اون رو کم کنه. |